Senzie Akademiet / Profil

I vår har jeg vært så heldig å få Senzie Akademiet som kunde. I arbeidet med å fornye seg digitalt var det naturlig å ta en liten overhaling og innstramming på den digitale identiteten. Merkevaren Senzie er sterk og assosieres med kvalitet innen for utdanning av kosmetisk dermatologiske sykepleiere.

Gjennom en prosess ble det vurdert flere tiltak, men ettersom gjenkjenning er viktig, valgte vi å videreføre logo, men iført nye farger og ny typografi på undertekst. I profilen forøvrig har vi pusset bort duse, grå farger og lagt oss på en mer feminin og eksklusiv fargeskala. Typografien er byttet til Filson Pro og Filson Soft for større særpreg og for å underbygge ønsket identitet.

Senzie Akademiet har andre merkevarer som Senzie Konferansen og Senzie Business som skal kles i den nye drakten.

Senzie Akademiet / Farger
Senzie Akademiet / Logo før og etter
Senzie Akademiet / Ikoner
Senzie Akademiet / Bildemanér
Senzie Akademiet / Bildemanér
Senzie Akademiet / Typografi
Senzie Akademiet / Logo
Senzie Konferansen og Senzie Business - logoer